Årsmöte 2021

21 DEC 2020 18:22
  • Skapad: 21 DEC 2020 18:22

Med anledning av rådande restriktioner har styrelsen börjat fundera på hur årsmötet 2021 ska hållas. Som läget är nu ser styrelsen följande alternativ:

1. Årsmötet hålls digitalt via ett mötesforum som man deltar i via dator, surfplatta eller telefon. Ev kan det ordnas möjlighet att delta i stugan om någon inte har möjlighet att delta digitalt på egen hand.
2. Årsmöte i traditionell form men mötet får då senareläggas, antingen till sen vår eller kanske ända till hösten.
Styrelsens förslag är att hålla mötet digitalt för att inte försena arbetet med budget och verksamhetsplan. Vi vill dock höra vad ni medlemmar anser om detta. Om ni har synpunkter på varför vi inte bör hålla årsmötet digitalt så lämna dem antingen på telefon eller mejl till ordförande (Sara Wulff), till klubbens mejl eller i vår Facebook-grupp. Hör av er senast 8/1.
Det förstärkta styrelsemötet på Björkhaga inför årsmötet kommer inte att genomföras 2021.
Skribent: Irma Fridolfsson

HUVUDSPONSOR

GULDSPONSORER

SILVERSPONSOR